ב"ה ג' תמוז תשפ"ו
איגרת חיזוק
לממשלת ישראל ולעומד בראשה מר בנימין נתניהו
בשם ארבע-מאות רבני ישראל חברי קונגרס הרבנים "פיקוח נפש", אנו פונים אליך בימים גורליים אלו:
מר נתניהו, בעבר ידעת לעמוד מול נשיאי ארצות הברית, ויכולת להם. הקב"ה נתן לך את היכולות והמילים הנכונות, לעמוד בפרץ ולהתנגד בתקיפות לכל צעד אמריקאי המסכן את עם ישראל, באומץ וב"גאון יעקב".
ואכן, זכית לסיעתא-דשמיא שלא רק שהתבטלו הגזירות, אלא כל בתי הקונגרס האמריקאים, מימין ומשמאל, עמדו והריעו לך על עמדתך התקיפה ועל נכונותך לעשות הכל כדי להגן על עם ישראל ועל העולם כולו.
בימים אלו שוב עומד עם ישראל, והעולם כולו, בפני סכנה נוראה, בעקבות הסכם הכניעה המביש עם אירן,
ועל כך נוסף גם חילול שם שמים נורא, כאשר עומד נשיא ארצות הברית ואומר שוב ושוב בפומבי:
"אסור לישראל להתנגד לצעדיי, כי בלעדיי היא כבר מזמן לא היתה קיימת!" (חלילה וחס).
ראש-הממשלה מר נתניהו, בידך הזדמנות-פז נדירה, לקדש שם-שמים, ולקדש שם עם ישראל, לעיני כל אומות העולם, ולהכריז:
"ישראל איננה קיימת בזכות הנשיא טראמפ או בזכות ארה"ב!
"ישראל קיימת בזכות ה' אלוקי ישראל!
"הוא הנותן לנו כוח לעשות חיל, להגן על עם ישראל ולנצח את אויבי ישראל!
"מי שירצה מאומות העולם לזכות ולסייע לעם ישראל – זכות גדולה היא לו, ואכן גם לנשיא טראמפ יש זכויות רבות בעזרתו לישראל;
אך קיומם של עם ישראל וארץ ישראל אינם תלויים באף אחד מהם!"
מר נתניהו, עליך להתייצב עוד היום ולהצהיר מול התקשורת העולמית, באומץ ובגאווה יהודית:
"אין אנו מכירים בהסכם עם אירן!
"ישראל לא תיסוג מאף שטח שבו נמצאים חיילי צה"ל כדי להגן על עם ישראל!
ישראל תמשיך להכות בכל אויביה בכל מקום שהם, בביירות, ג'נין, עזה או טהרן, ללא כל הגבלות, בדרך התורה הקובעת כי 'הבא להרגך השכם להרגו'".
אנו סמוכים ובטוחים, ללא כל ספק, שמדיניות ברורה ותקיפה זו רק תחזק את הקשר והידידות עם ארה"ב ועם שאר אומות-העולם.
מאחורי הקלעים יודע העולם כולו היטב, שזו הדרך הנכונה והיחידה, לשמור על יציבות ושלום במזרח-התיכון ובעולם כולו.
זכור את הבטחת התורה: "אם בחוקותי תלכו … וישבתם לבטח בארצכם, ונתתי שלום בארץ, ושכבתם ואין מחריד .. וחרב לא תעבור בארצכם".
בשם ארבע-מאות גדולי רבני ישראל החברים בקונגרס הרבנים 'פיקוח-נפש'
הרב יוסף גרליצקי
יו"ר
הרב אברהם לוין, מזכ"ל
הרב אברהם שרייבר, רב כפר דרום-שבי דרום
—

